کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، پل رسالت و سه‌راه خیام (۶ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۶ خرداد ۱۴۰۳) چگونه یک همسایه محبوب باشیم؟ | راهکارهای برای زندگی بهتر در آپارتمان برخی استادان، دانشجویان و پژوهشگران را استثمار می‌کنند! پشت پرده پخت نان بی‌کیفیت | سود بیشتر با فروش نان بیات به دامداری سد‌های تامین‌کننده آب شهر مشهد نفس تازه کردند | ذخیره ۱۲ درصدی آب در سد‌های کلانشهر مشهد ماجرای آن ۵ نفر |‌ روایت‌هایی از تیم غواصی آتش‌نشانی مشهد که در سیلاب اخیر شهر به یاری شهروندان آمدند جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی: کشف ۵۱۵ فقره سرقت در ۳ روز تهران و سمنان در صدر استان‌های کم‌بارش ایران | وضعیت دمایی و بارشی کشور در خرداد ۱۴۰۳ کمک به بیماران خاص و معلولان، قاتل را از پای چوبه دار نجات داد
سرخط خبرها

اطلاعات مشتریان بانک تجارت هک شد؟ (۲۶آبان۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۵۰۲۰
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
  • ۳
اطلاعات مشتریان بانک تجارت هک شد؟ (۲۶آبان۱۴۰۲)
برخی منابع خبری مدعی شدند اطلاعات حساب شش میلیون مشتری بانک تجارت هک شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بانک تجارت تا لحظه نگارش این خبر نسبت به ادعای هک شدن اطلاعات مشتریان خود واکنشی نشان نداده است.

برخی منابع خبری اعلام کردند حساب بانکی شش میلیون مشتری بانک تجارت هک شد.

شماره تماس و نام تقریبا شش میلیون از مشتریان بانک تجارت به دلیل ضعف یکی از سامانه‌های API این بانک افشا و در اینترنت منتشر شده است.

هکر علت این افشاگری را «انتقام عشقی» عنوان کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
1
2
بانک صادرات یکی از بانک‌های دولتی در این کشور است. اگر نتوان به بانک بعنوان مکانی که برای پول و سپرده های مردم ساخته شده، نتوانست اعتماد کرد، واقعا باعث تأسف است. متاسفم برای دولت که آوازهٔ اقتدار و امنیّت دارد، بسیار جای تآمل و حیرت است.
این فقط بخشی از دریای بی اعتمادیِ ایرانیان است.
آدم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اول قشنگ بشین مطالعه کن بعد نظر بده بانک تجارت هست نه بانک صادرات!!
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
1
«برخی منابع خبری»؟ چرا اسم و لینک وب آموز و جرجندی رو نمیذارید؟ الان یه «محقق» درپیت خارجی بود، با فونت ۷۲ اسمش رو مینوشتید؛ اما اسم جرجندی خار داره؟ عجیبه والا!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->